Veel gestelde vragen

Vragen over betaling

1Betaling

In onze webshop kun je betalen met IDEAL. 

2Waar vind ik mijn factuur?

Je factuur ontvang je na betaling in de bevestigingsmail. 

3Betaling bij hogere oplagen

Wil je als bedrijf zijnde een hogere oplage bestellen dan ontvangen we graag je bestelling per mail, je ontvangt dan na ontvangst van de bestelling een factuur per mail. 

4Kan ik mijn factuur opnieuw ontvangen?

De factuur wordt per mail verstuurd in de bestelbevestiging. Indien je deze kwijt bent kun je ons altijd mailen, dan sturen we je factuur opnieuw toe. 

5Kan ik mijn factuuradres nog aanpassen?

Dat kan, mail ons even met de juiste gegevens en je bestelnummer, dan maken we het voor je in orde en ontvang je een nieuwe factuur. 

6Kan ik mijn verzendadres nog aanpassen?

Zodra we de bestelling binnen hebben gaan we voor je aan de slag. Wanneer je bestelling al is aangemeld voor verzending kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen. Je kunt ons altijd even een mailtje sturen of bellen zodat we kunnen kijken of we dit nog kunnen aanpassen. 

7Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je een bestelbevestiging hebt ontvangen is het helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren. Dit komt doordat wij niet altijd op tijd in kunnen springen en je bestelling er tussen uit kunnen halen. 

Verzending en retourneren

1Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer je op een werkdag vóór 12:00 besteld, wordt je bestelling dezelfde dag verstuurd. Je ontvangt dan een mailtje met track&trace code zodra de bestelling is aangemeld voor verzending. 

Wanneer je na 12:00 besteld wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden de volgende werkdag verzonden. 

2Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij het pakket hebben aangemeld voor verzending ontvang je van ons een E-mail met daarin de Track&Trace code. Hiermee kun je de voortgang van de verzending in de gaten houden. 

3Ik heb geen Track&Trace code ontvangen, wat moet ik nu doen?

De Track&Trace code ontvang je pas wanneer wij het pakket hebben aangemeld bij de vervoerder. Bij bestellingen geplaatst op een werkdag vóór 12:00 kun je de Track&Trace code dezelfde dag nog verwachten, uitzonderingen daar gelaten. Indien je de volgende dag nog geen code hebt ontvangen raden we je aan even contact met ons op te nemen met je order nummer, dan gaan we het voor je uitzoeken. 

4Kan ik een bedrukt item retourneren?

Nee, een gepersonaliseerd en dus bedrukt item kun je niet retourneren. 

5Kan ik een onbedrukt item retourneren?

Ja, een onbedrukt item kun je binnen 14 dagen aan ons retourneren. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen kosten. 

6Hoe stuur ik een bestelling terug?

Wanneer je een onbedrukt item wilt retourneren dien je ons eerst een mail te sturen met je bestelnummer en reden van retour. We zullen je dan de gegevens toesturen die je nodig hebt om je bestelling te kunnen retourneren. Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening, en worden niet door ons vergoed. 

Na ontvangst in ons magazijn zullen we het bedrag aan je terugbetalen. 

7Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug heb na een retourzending?

Zodra we je retour hebben binnen gekregen zullen we de retourprocedure in gang zetten. Meestal ontvang je binnen 7 werkdagen het bedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 

8Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Nee, wij hebben helaas geen mogelijkheid om je bestelling op te komen halen. We zullen je bestelling altijd verzenden naar het door jou opgegeven verzendadres. 

9Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden enkel binnen Nederland en naar België.

Overige vragen

1Kan ik een item laten bedrukken met naam in een eigen gekozen kleur?

Nee, De kleur van de bedrukking hebben wij van tevoren bepaald, en is terug te zien op de productafbeeldingen bij het betreffende product. 

2Kan ik verschillende lettertypes kiezen voor de bedrukking?

Ja dat kan! We hebben twee opties waar je uit kunt kiezen. Een standaard lettertype en een wat sierlijkere variant. Je kunt dit aangeven op de productpagina, voor dat je het product in je winkelmandje toevoegt. 

3Mijn product is niet op voorraad, komt deze nog binnen?

Wanneer een product is uitverkocht komt deze niet meer op voorraad voor het huidige seizoen. Of het betreffende product volgend jaar weer in de collectie komt kunnen we nu helaas nog niet zeggen. 

4Kan ik als bedrijf mijn logo op een item laten bedrukken?

Dat kan! Wanneer jij een logo bedrukt wil hebben op een kerstsok of muts kun je dit aangeven bij het in te vullen vakje bij het bestellen van de producten. Vul dan in plaats van een naam, "Eigen logo" in, dan nemen we contact met je op voor het betreffende logo en verdere details.

Gaat je bestelling tevens over een hogere oplage welke je graag op rekening wilt betalen, dan vragen we je contact met ons op te nemen via de mail. Dan maken we de bestelling samen met jou in orde. 

Andere vragen?